Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΑΠΑΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ







Όνομα : ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Επίθετο : ΠΑΠΑΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ
Όνομα πατρός : ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Ημερομηνία γεννήσεως : 24/04/1957
Τόπος γέννησης : Ελίκη Αιγίου






Αποφοίτησα από το λύκειο το 1976 και εισήλθα στην Νομική σχολή Αθηνών στο τμήμα πολιτικών και οικονομικών επιστημόνων. Το 1983 υπηρέτησα την στρατιωτική μου θητεία στην 1η Μ.ΑΛ(ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ ΜΑΛΕΜΕ). Αμέσως μετά εργάστηκα για αρκετά χρόνια στο τμήμα ασφαλείας του ομίλου ΛΑΤΣΗ. Στην συνέχεια (1989 έως 2002) διηύθυνα εμπορικό κατάστημα στο κέντρο του Αιγίου.
Είμαι παντρεμένος και πατέρας 2 υιών και 1 κόρης. Μέτα από διάφορες ασχολίες στον ιδιωτικό τομέα και αφού η ανεργία έπληξε και εμένα όπως εκατομμύρια Έλληνες, κατέληξα να ασχολούμαι με αγροκτηνοτροφικά.
Ιδεολογικά είμαι εθνικιστής, λατρεύω την Πατρίδα μου και θαυμάζω την ιστορία του Έθνους μας και της φυλής μας.
Τον ελεύθερο χρόνο μου ασχολούμαι με τον αθλητισμό.


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου